Neem contact met ons op via de website.
Retourbeleid
Retourbeleid WEBSHOP Lien & Giel:
We hopen natuurlijk dat je tevreden bent over je aankoop. Wil je toch graag iets retourneren?
Indien je niet tevreden bent over je aankoop, mag je – mits het artikel ongedragen én voorzien is van het originele Lien & Giel label binnen twee weken retourneren. Je ontvangt dan je aankoopbedrag, exclusief eventueel gemaakte verzendkosten retour. Het is niet mogelijk om het artikel te retourneren in een van onze eigen Lien & Giel filialen. Indien je een artikel wilt ruilen, kun je de verkeerde maat of kleur van je bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.
Stappenplan:
- Meld je retour aan via [email protected], Vermeld duidelijk het factuur nummer en om welke artikelen het gaat in deze email en wat de reden is voor het retour.
- Stop het artikel, voorzien van het originele Lien & Giel label met de barcode naar boven, netjes terug in het originele doorzichtige zakje. Let op! dit is alleen het plastic zakje om het artikel. Waar je dit artikel verder in retourneert, is jouw eigen keuze. Dat mag in de oorspronkelijke verpakking, maar dit mag ook in een andere verpakking. Vergeet niet een kopie van je factuur bij het pakket te voegen anders is het voor ons onmogelijk te bepalen van wie de zending is.
- Verzend het artikel. Let op! Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retourzending voor eigen rekening. Hou dus goed je track & trace in de gaten of wij wel jouw pakket hebben ontvangen. Wij beschikken helaas niet over de gegevens van het retourpakket en kunnen je hierin dan ook niet helpen. Let op! Invoerrechten van retouren buiten de Europese Unie zijn voor rekening van de klant
♥ Zodra we het retourpakket hebben ontvangen, controleren en verwerken wij het retour. Wanneer de terug boeking is uitgevoerd ontvang je hierover per e-mail een bevestiging. Wij streven ernaar om het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen na ontvangst over te maken. Je aankoopbedrag wordt overgemaakt op dezelfde manier als je hebt betaald.
♥ Retouradres:
Lien & Giel
Prinsenstraat 11 H
1015 DA, Amsterdam
Nederland
♥ Mogen uitverkoop artikelen worden geruild?
Bij artikelen die 30% korting of meer hebben, mag het artikel worden geretourneerd. Echter ontvang je daarvoor een tegoed code welke gebruikt kan worden in onze webshop met een geldigheidsdatum van een half jaar. Deze code wordt niet opnieuw verstrekt. Dus houd er rekening mee dat je zeker bent van je nieuwe order.
♥ Ik heb een bestelling gedaan en geen verzendkosten betaald , maar hiervan 1 artikel terug gestuurd wat gebeurt er met de gratis verzendkosten?
Boven een bepaald bedrag ( per land verschillend ) versturen wij de bestelde artikelen gratis naar je toe. Op het moment dat wij een deel van de bestelling retour krijgen en het bedrag van de artikelen welke je houdt niet in aanmerking komt voor gratis verzenden, brengen wij alsnog de gemaakte verzendkosten in rekening ( de hoogte van de verzendkosten variëren per land ).
♥ Mijn retour is nog niet terugbetaald?
We betalen retourbedragen binnen 10 werkdagen terug. De retourbetaling gaat altijd via de oorspronkelijke betaalmethode. Mocht je dus betaald hebben met creditcard, dan wordt het bedrag ook teruggestort op je creditcard en zie je dit aan het eind van de maand op je creditcardafschrift terug. Het kan zijn dat door omstandigheden het iets langer duurt. Bij vragen kun je een mail sturen naar de klantenservice via [email protected].
♥ Productiefout, klacht of verkeerd geleverd artikel:
We doen onze uiterste best om jouw bestelling te controleren maar het kan zijn dat je een artikel ontvangt met een productiefout of eventueel een verkeerd item. Mocht dit het geval zijn, neem dan altijd contact met ons op. Wij zullen dit dan uiteraard zo snel mogelijk voor je oplossen.
♥ Mogen alle artikelen worden geretourneerd?
Artikelen waarbij duidelijk staat aangegeven in onze webshop dat deze niet kunnen worden geruild, mogen niet retour gezonden worden. Op dit moment zijn dat alleen de mondkapjes vanuit hygiënisch oogpunt.
♥ Buiten proportionele bestellingen:
Lien & Giel BV behoudt zich het recht om klanten die buiten proportie bestellen en boven een retourpercentage van 60% komen, niet meer te voorzien van bestellingen. De bestellingen zullen worden geannuleerd op basis van naam en adres gegevens.
♥ Retourneer je items zoals je ze zelf zou willen ontvangen:
Met zorg en liefde ontwerpen, produceren en verzenden wij onze artikelen. Artikelen welke wij zonder zorg verpakt terug krijgen laten wij opnieuw strijken en verpakken. Hiervoor brengen wij € 5,- per artikel in rekening. Natuurlijk doen wij dit niet zonder eerst contact met je te hebben gezocht en onze ervaring met je te hebben gedeeld. We verwachten niet dat je een cursus kleding vouwen volgt, maar klakkeloos in het zakje proppen is het andere uiterste .. Ook de volgende klant verwacht het artikel als nieuw te ontvangen. Mocht je hier vragen over hebben, mag je ons gerust e-mailen op: [email protected]
♥ tip!
Zorg dat je bij het invullen van je adres bij je bestelling de juiste postcode invoert, wij nemen het adres automatisch over zoals jij het invult en kunnen niet checken of dit een bestaand adres is. Deze verantwoordelijkheid ligt bij de besteller.
♥ Heb je overige vragen over het ruilen of retourneren van je bestelling?
Stuur ons een e-mail naar [email protected].
Retourbeleid winkels:
Ruilen is mogelijk binnen 5 werkdagen, mits ongedragen en voorzien van kaartjes en kassabon. Wij geven geen geld terug, wel een tegoedbon welke 6 maanden geldig is.
Artikelen uit de sale mogen niet geruild worden.